söndag, mars 18, 2012

Formbilder.

Jobbhelgen är slut, och det är så skööönt. Den avslutades med träning, i vanlig ordning, fast det kändes inte lika bra som vanligt. Dels var det nog jobbtrötthet. Dels var det nog en släng med PMS (Femal Balans, världens tips. Tyvärr har jag slut)


Men. Jag hade ändå gott mod om träningen! Det kändes som att det skulle bli bra. Fast sedan står man där på Tabata, i en halvtom sal och ändå envisas folk med att trängas. Och man flyttar. Och man lägger sig ner. Och man slickar andras skosulor. Och man flyttar sig. Och till slut vill man flytta sig ut till bilen och köra hem. Jag skippade till och med slutet - jag bara orkade inte. Kanske att imorgon blir en bättre träningsdag. Jag brukar tänka på, att även om känslan inte är densamma - om jag bara är där, och gör jobbet - så får jag ändå resultatet.

David var snäll och tog lite ryggbilder. Kul, eftersom man väldigt sällan ser sin rygg annars. Tack älskling, för det. Och ja, inte så pjåkigt tycker jag. Det duger. Ge det lite tid, liksom.




2 kommentarer:

Pia på jobbet! sa...

Whoooo are you and what have you done to Sara??? Skojar bara!! Snyggt jobbat! Tänkte slänga in en fråga....som jag funderat på. Hur upplever David din "förändring "?? Både att hänga med en typ helt ny tjej ;) , men även att du spenderar ganska mycket tid på gymmet nu jämfört med förr.. . KRAM på dig! /Pia

Anonym sa...

Vad är det för text du har tatuerad??

/M