söndag, mars 11, 2012

Till dig Malin.

Och den där var ändå ganska smickrande...
Det där är byxorna jag brukade använda. Ni vet. Utan skärp.

Gulliga Malin på då-mitt-jobb-men-nu-nästan-mitt-jobb sa att hon hade svårt att föreställa sig mitt 85-kilos jag. Och undrade om jag inte hade en bild... Men tyvärr hade jag ju det!

Jag tror att idag är en bra dag att kolla i backspegeln! Man trodde att man inte ville något. Sedan ville man det, men trodde inte att man kunde. Och bara för att upptäcka att det i det närmaste är omöjligt! Jag vill plugga vidare, jag vill jobba med kropp och hälsa - men i den här stan finns det inget! Vi har ju jobb, familj och våra liv här - och känns inte särskilt flyttbara. Men, det svider lite att se utbildningarna som finns söderut.

Så, fokus idag blir istället på att se resan som redan varit. Ta nya tag, finna ny energi och försöka hitta alternativa vägar.

Titta i backspegeln helt enkelt.
 

Inga kommentarer: