torsdag, mars 22, 2012

Svar!

Jag frågade faktiskt David när jag fick den här kommentaren. På äkta norrländskt vis svarade han "bra" och när jag bad honom utveckla svarade han "jättebra". Så, jag utvecklar lite åt honom. Även om det är knepigt att bolla allas träningar, med jobb och framförallt tid med familjen - så tycker han nog att det är värt det. Han är ju själv en träningskille, som tränar hårt. Han är den första att förstå att det tar tid, att man inte kan sluta - och att man får det man lägger in. Han hjälper mig dessutom gladeligen, och jag tror att han tycker det är roligt att numera ha någon att prata träning med här hemma.

Och.

På ryggen står det:
"When I'm counting up my deamons
Saw there was one for everyday.
With the good ones on my shoulder
I drove the other ones away"

Det kommer från en låttext, en Coldplay-låt för att vara mer exakt!

Hoppas det var svar nog. Och fortsätt fråga, annars får man aldrig veta, hehe.

Inga kommentarer: