måndag, mars 19, 2012

Missade en liten detalj!

Det har varit en upptagen dag. Dino har nämligen vänt på dygnet de senaste dagarna. Han somnar sent på kvällen, vaknar relativt sent och har förskjutit lunchluren till sena eftermiddagen.

Dagens uppdrag: att vrida klockan rätt. Ni vet, så man får en liten stund på kvällen.

Vi har varit på stan, hälsat på Morfar på jobbet. Hämtat Ida och skjutsat henne till barnmorskan. Sedan varit på Solbacken, kollat in dom nya affärerna (tummen upp för skopunkten) och hälsat på hos Ida. Dino fick tvärleka med Hugo, sedan mötte vi Morfar (alltså Dinos) på Coop och åt middag. Dino tittade på fiskarna (tittatittatittatitta!!!) och handlade med mig. Om inte det hade räckt så hade jag Leos-kortet i bakfickan, för att riktigt kräma ur det sista ur pojkstackarn. Fast det behövdes inte. Han var ordentligt trött. Han kunde somna relativt lätt. Men jag missade den lilla detaljen, att kräma ur all energi ur en tvååring - kräver mer energi än en 25-åring har.

Jag tar mig inte upp ur soffan nu. Men MTV live HD visar Kings of Leon så jag lider egentligen inte särskilt mycket! Snart ska jag ta mig i kragen, och svara på lite frågor! Fortsätt fråga - vad som helst - det är så roligt!



Inga kommentarer: