onsdag, februari 06, 2013

Är det onsdag idag?

Jag vet inte jag, för mig känns det inte som onsdag - vi kan väl säga att det är fredag? Blir ingen combat idag. Typiskt. Jag gillar denna release och har hunnit köra den mindre gånger än jag kan räkna på fingrarna. Är det inte ny release snart? Känns så. Jag tror jag hade hostat så att lungorna landat på golvet. Och då hade kanske Jossan halkat på dom. Och om hon då gör sig illa, så blir det ju definitivt ingen combat om två veckor! I och för sig, så hade det väl inte spelat så stor roll - eftersom man ändå behöver lungorna för att springa och hoppa och studsa. Så då hade det väl ändå inte blivit någon combat om två veckor.

Jag pendlar mellan att vara superpeppad på att ta tag i allting. Äta supernyttigt, lägga upp träningen och på något sätt vara redo när jag väl kan träna. I nästa sekund skulle jag vilja lägga mig i fosterställning i soffan och maratontitta på Greys samtidigt som jag äter godis tills dess att det kommer ut ur näsan. I en tredje sekund vill jag ner i källaren och lyfta vikter tills dess att huvudet sprängs.

Man kan väl kanske säga att det enda jag är bra på just nu, är att vara ambivalent.

Inga kommentarer: