måndag, februari 04, 2013

Samma men ändå inte

Det är fortfarande en aning förkylt, MEN men två stora skillnader.

1. Jag gick av sista natten imorse, är ledig nu och får sova i min säng inatt.

2. Jag snabbtränade lite nere i källaren, tre övningar för axlarna - men jag tog det lugnt. Endorfiner!

Så. Just nä känns det faktiskt rätt okej. Imorgon tror jag dessutom att Dino ska kunna vara på dagis, vilket betyder studiedag. Så skönt det vore, vi har nämligen inlämning på alla uppgifter i veckan. Jag fick ett ryck ikväll och gjorde bort en stor bit. Dino ville vara med, så han fick sitta och rita bredvid. Koncentrationen (min alltså) var inte riktigt på topp, en 2,5 åring och 30 tuschpennor...vad kan gå fel? Han är numera multifärgad!

Nu ska jag fortsätta med att göra absolut ingenting!


Inga kommentarer: