torsdag, februari 07, 2013

Tröst, tröst, tröst.

Jag och Dino har haft en guldkantad dag som nästan, nästan kan väga upp för dom senaste veckorna. Vi har varit på stan och handlat superfin tröja åt mig, jag såg den på HM.com - men tydligen kan man inte använda presentkort på nätet. Det var bara att pallra sig till stan. Sedan slank det även med en ny sport-bh, man kan inte ha för många! Dessutom intalar jag mig att det är bra för miljön att ha en 10-20-stycken. Kan man samla ihop ett gäng innan man tvättar dom.

Vi har även hunnit fika, veckohandla och avsluta kvällen på Leos. Dino hade en del uppdämd energi som behövde ut, ett helt lekland - tomt, och ungen sprang efter en liten, liten boll som en annan dvärgschnauzer.

Nu tänker jag avsluta kvällen med några godisar och fortsättningen på Greys anatomy. Sweet!




Inga kommentarer: