lördag, februari 16, 2013

Och sedan kommer det dagar som aldrig tar slut

Denna dagen - ett liv. Jag har hunnit vakna upp på skolan. Haft coaching fram till lunch. Få superspännande hemmauppgifter! Och sedan skynda mig till bilen för att köra hem. Tyvärr körde jag ju fel en ganska lång bit. Lite för att jag har dåligt lokalsinne och lite för att Google Navigate gick helt bananas på mig.

Tog mig till slut till Umeå där jag fick dejta med den bästa bruden norr om Polcirkeln, vilket ju som innefattar hela världen va? På busplaneten åt vi kycklingsallad och skrattade :)

Fortsatte sedan vidare och kom hem strax efter sju, vart inte mycket mer än att lämpa av väskan och pussa mina killar innan det var dags att vända om till jobbet för en vaknatt. Och där är vi nu... 4 timmar och 57 minuter innan jag får gå hem och sova och jag LÄNGTAR! :)

(Var det här imorse???)

Inga kommentarer: