onsdag, februari 27, 2013

En favorit!



Jag fick frågan efter det underbara passet i lördags, om jag ville önska någon låt - och givetvis hade jag en massa önskningar som bubblade i mig! Allra mest längtade jag efter att få köra låtan ovan, den sprudlar av glädje. Jag brukar lyssna på den när jag är ute och går, och har flertalet gånger fått stanna upp och titta runtomking mig ifall det är någon som ser. Sedan studsar jag, slår jabbar och hookar och jumpjabs och allt annar kul!

Så förstå då vilken lycka när den kvällen därefter är med på passet! Det kallar jag världens snällaste instruktör, inte bara är hon den upptagnaste - men hon tar sig ändå tid att ta med min låt! =)

Med detta så ville jag säga, GLAD bodycombatonsdag på er!

2 kommentarer:

Zandra sa...

Bra val av låt! Alltså förövrigt, de är så sjukt bra på service och deltagar-delaktighet på det där stället ;) Att de liksom anpassar och brinner för deltagarna. Jag får i smyg veta lite spännande happenings som kommer under veckan nästa pass och så... Typ att två personer kommer teama och det kommer bli en mix nästa vecka... MEEN! Ingen skulle ju fråga mig om jag ville önska en låt... Kanske ska smyga in en önskning, ett försök. Haha! Ska skriva en lista och råka tappa den framför cd-spelaren, eller skicka ett anonymt mail ;)
Vi har release av bc55 nästa helg!

Sara sa...

Åh, så spännande med release - ska bli kul att få en recension :) Jag håller verkligen med dig om Friskvårds - att kliva in där känns som att komma hem! Ska bli spännande att se vad dom kokat ihop framöver, man får liksom aldrig trist där ;)