fredag, februari 01, 2013

Så släppte stressen

Dino har haft feber sedan i måndags. Den har alldeles säkert pendlat, men på kvällarna när jag tempat honom har han aldrig haft under 39. Han har nästan inte druckit och samma sak med maten. Min lilla Dino är i vanliga fall ett ganska knubbigt barn, men inte längre :(

Så imorse när han kom och kröp ned hos mig. Alldeles varm, och inte alls sådär mjuk som i vanliga fall - utan nästan lite benig. Då bestämde jag mig för att stanna hemma den här natten. Jag tänker att till imorgon ska det ha hunnit vända, och då kommer det att kännas mycket bättre.

Och redan nu känns det lugnare för mig :)

Dessutom var det nog tur för jag är helt färdig nu!

Morgonen har vi spenderat på att tatuera Dino. Han sitter liksom aldrig still så länge att man kan sätta dit en tatuering - än mindre FEM stycken!






Inga kommentarer: