torsdag, februari 14, 2013

Saker som inte är min SAK

Not my cup of tea! Sådana saker har jag haft en massa av de senaste dagarna, först yogan igår och...newsflash...skidåkningen idag. Jag mindes skidåkning som inte särskilt kul, men skidorna vi åkte på...det var lite som att någon klev bak på skidorna hela tiden. Eller att dom var fastspikade i skoterspåret! Bara någon minusgrad och snön klibbade under, med den påföljden att jag gled inte en centimeter!

Men, jag är glad att jag numera vet att yoga och skidåkning är inte min cup of tea. Hade det varit det, så hade jag ändå inte haft tid till det. Jag är även glad att jag fått lära mig en ny slags avslappning som faktiskt gör mig avslappnad och glad! Dessutom har jag fått hänga med gulliga människor flera dagar nu, det är lycka det med :)

Imorgon bär det av hemåt, och sedan är det bara två träffar kvar av skolan innan jag faktiskt är Hälsocoach.

Så fort tiden går.

Bilderna från skidturen...vacker natur och så :)










Inga kommentarer: