torsdag, februari 21, 2013

Pulkåkning och handling

Ibland är jag smart, inte alls särskilt ofta. Och ibland vet jag inte ens om att jag är smart, som idag. Istället för att fara och handla vid tre-snåret så våldgästade jag min syster. Dino fick leka med sina kusiner och jag fick tjattra lite med Ida. Efter mat så klädde vi på oss och gick till en pulkbacke, himmel så roligt det var!

Och när vi hade gjort allt det där roliga, och bara handlingen återstod - ja då var Skellefteå AIK alldeles upptagna med att dominera Brynäs och resten av Skellefteå var upptagna med att titta! Ica Maxi var TOMT! :) Dino behövde inte ens sitta i vagnen utan fick för en gångs skulle springa bredvid som en liten hjälpreda. Handling som bara brukar betyda stresspåslag fick en helt annan innebörd, vi hade kul!

Så där som jag egentligen inte tänkte idag, så ska jag tänka fler gånger.


Inga kommentarer: