tisdag, februari 26, 2013

En evig planering

Jag hoppas det inte undgått någon att det är tisdag idag (i såna fall, sluta läs och skynda till det du har missat!) vilket betyder studiedag. Studiedagar betyder även någon slags träning - men jag vet inte hur jag ska lägga upp det. Solen skiner, så en del av träningen blir en härlig prommis. Men gymträningen? Kör jag ben idag kommer jag inte kunna gå på onsdagscombaten. Axlar är uteslutet, mina skriker efter vila. Mage kanske?

Ja ja, innan dess blir det plugg. Har ett par tusen uppgifter att ta tag i, och så måste jag skriva till Norrmejerier om våran Hälsodag.

Ha en underbar tisdag nu!

2 kommentarer:

Petra sa...

Alltså, gud vilken söt unge ni har!
Ville bara säga det, kram

Sara sa...

Så himla snäll du är Petra, jag tycker ju också att han är lite söt - men jag är ju liksom partisk :) Tack! Han hälsar också tack...tror jag :) KRAM tillbaka!