onsdag, februari 20, 2013

Bästa dagen på heeeela veckan

Onsdagscombat med Jossan. Det var fyra veckor sedan sist, och shit så mycket som hunnit hända. Bästaste Ann flankerar mig inte längre, det är den tråkigaste grejjen. Men i övrigt har det kommit nytt folk, Ida har återigen börjat gilla pump, min kondition har drastiskt försämrats och Jossan har mixat passet! Undrar om man kan önska låtar förresten, jag har en massa jag vill köra! Den allra största förändringen var att hon i slutet körde den där I love rock'n'roll-iga maglåten med cirkliga armhävningar. Jag höll på att avlida där på min matta, och fick sådan pump i axlarna att basen från högtalarna gjorde ont i dom! Och fatta att jag kunnat göra hela den där på tå, när jag var yngre...typ förra året...

Underbart var det i alla fall! Jag känner mig glad nu, glad och lugn...och trött, faktum är att jag tänker gå och sova - gonatt på er :)


4 kommentarer:

enbitavlivet sa...

Åhhh just ja hon skulle ju mixa! Tur jag bokade på lördag :) Jag är lite halvhängig och slut på energi + mycket i skolan jag inte har tid att missa, så vågade inte riskera att bli sjuk.. Men på lördag!!! :)

Sara sa...

Du var saknad Sarah! Både du och Ann borta, ja jisses...det var ju för väl att Jossan var där annars hade det lika gärna kunnat vara söndag! Lördag kommer bli fantastiskt! Jag längtar redan :) Krya på dig och kram!

Zandra sa...

Men åh! Cirkel-armhävningarna! Hahaha! Mixpass är inte ett faktum här nere i söder, tyvärr! Jag får hålla till godo i två veckor till, sen är det release på 55an!

Sara sa...

Åh, 55:an! Jag hörde musiken till den idag, det lät mycket lovande :) Men du missade ett fantastiskt mixpass idag - du skulle ha låtit Jossan övertala dig!