lördag, mars 23, 2013

Coaching!

Jag förstår ju att ni funderar över coachingen. Ifall jag valt, och det har jag. Jag har kontaktat en tjej som mejlade, spännande spännande!

Varför jag inte meddelat är att jag hade lite funderingar på att kanske coacha två samtidigt, lite eftersom att det var många som visade intresse (KUL) och för att det är himla bra övning! :) Men jag tror att jag tänker starta upp med min första och se hur mycket tid som blir över. Tills dess går det alltid bra att höra av sig via mejl om det skulle vara några funderingar eller så...

(moonfruit_luna@hotmail.com för den som undrar!)

Tack hörrni alla ni som ville bli coachade, jag gillar er! Skarpt!

2 kommentarer:

Zandra sa...

Sara, du får gärna berätta mer om din utbildning! Hur lång är den? Heltid? När blir du klar? Ämnen? Är du nöjd? Vad är det bästa? :)

Sara sa...

Men jättegärna Zandra, jag fixar det under natten - bara det är lugnt :)