tisdag, mars 26, 2013

Ouch

Jag använde all inspiration, alla tips och all pepp som Petra gav vidare den senaste träffen. Sedan kanaliserade jag den in i ett benpass. Och nu dör jag. Jag har bestämt att detta blir en nystart för gymmet, allting ska göras lite jobbigare - lite ordentligare. Med den inställningen satte jag igång.

Och sedan plockade jag bort vikter. Och plockade bort vikter. Dino ropade efter två set i benböjen, och jag var tvungen gå upp för trappen och lösa en ordentlig kris. Jag tog mig nästan inte ned igen, jag kunde inte gå i trappan. Mina ben skakade, endorfinerna pumpade - och nu är jag trött.

Petra, min respekt för dig bara växer och växer och växer...

...och så gör även träningsvärken i mina ben. Lovely!

2 kommentarer:

Petra sa...

Vad glad jag blir, sååå roligt att höra!!!
Jag delar mer än gärna med mig av tips, det vet du. Bara att höra av dig :)
Lycka till med träningsvärken...och njuuut ordentligt av den! ;)
Kram Petra

Sara sa...

Du är så snäll du, träningsvärken...känns...bra :) hehe! Tog verkligen där det skulle :) Kram!