torsdag, mars 14, 2013

Vi piffar

Jag hade tänkt vara klar ungefär nu, men det verkar alltid finnas nya - roliga - saker att ta tag i. Det har strukits dukar, dammtorkats, hängts upp tavlor och piffat. Allra mest nöjd är jag över tyget i hallen! Från början satt det en dörr där, men den rök för att spara utrymme. Sedan satt det ett reatyg, avklippt och ofållat. Dessutom var det en massa fläckar ungefär en meter upp, som kunde tänkas vara en Dino som torkat av smöransiktet på tyget. Sedan satt jag ihop två paneler. Det var en mörk tid. Och nu detta! Det vart bra! :)

Dessutom när det kändes som allra mest tungt att göra klart fick jag en knäpp och började baka muffins samtidigt som jag pratade med tysk brytning. Inget av det var särskilt vist. Men muffins vart det i alla fall! Bon appetit.

Dino gillar förresten nya kudden. Alot.








Inga kommentarer: