onsdag, mars 06, 2013

Det finns aldrig en bättre tid för träningsvärk!

Benpasset från i måndags, det sitter i fortfarande. Det sved sådär underbart under kvällens Bodycombat, och imorgon lär det ju fortfarande svida eftersom benen inte direkt fick en skön massage och paraplydrinkar.

För att beskriva hur mycket träningsvärk jag får, så kan jag berätta att nätterna efter ett benpass sover jag sämre än vanligt. Jag väcker mig själv hela tiden, när jag sträcker på benen eller viker ihop dom. Och ändå fullkomligen älskar jag träningsvärk!

Dessutom var nästan hela gänget samlat ikväll, det kändes verkligen som en onsdagscombat! Jag hade snofsat till det med mascara innan, för att fira det ocassion - och upptäckte det perfekta sättet att fixa till en sotning. Utan att göra något mer än att svettas.

Wonderful, helt enkelt!

Inga kommentarer: