söndag, mars 31, 2013

Påskdagen

Jag är peppad på träning, jättepeppad. Framförallt är jag peppad på releasen nästa lördag. Den har diskuterats med mina träningskompisar, den har diskuterats med instruktörerna. Den stora frågan är, hur ska man lägga upp det?

Friskvårds kör alltså fyra releaser på samma dag, Bodypump, Sh'bam, Bodystep och Bodycombat. Vilket ska man välja? Jag har lite fallit ur min Bodypump-period - så det gjorde inte så mycket att dom passen var superlångt ifrån varandra. Bodystep och så combaten givetvis, fick det bli istället.

Men det löste sig av sig självt, jag kom ju på att jag jobbar. Måste ha förträngt det. Osis.

Antiklimax?

2 kommentarer:

Zandra sa...

Men åh, så typiskt! Om jag hade varit där hade en combat-release utan dig varit skum! För övrigt kan jag säga att jag INTE SAKNAR att bara kunna boka mer ån två pass om dagen... På IKSU kan vi boka precis hur mycket vi vill, både om dagen och hela veckan. Alltså inte max 5 pass samtidigt. (Fast det är sällan man ens behöver boka, du kan komma på drop-in på de flesta pass...)

Sara sa...

Naaaaaw, så gullig du är - det kändes lite trösterikt! :) Jag kan förstå att du inte saknar bokningarna, särskilt mycket alls :)Det blir verkligen ett pusslande, och ibland vill man ju kanske köra tre pass :P