fredag, mars 08, 2013

Det borde vara precis samma

Men det är inte det, fredagarna alltså. Förra fredagen var lite som att glida på en banan och en räkmacka som liksom kladdat ihop sig. Det gick så jädra bra alltså... Den här fredagen...nja... Pumpen gick ganska så bra, ökade på bröst - i alla fall från början, innan jag plockade av. Och ökade på rygg. Benen kändes ganska så pigga och jag fick dessutom en pumpkompis i Tobias. Det är liksom alltid roligt att ha någon som sporrar igång en liten extra. Men sen. Spinningen. Det vart aldrig liksom så där underbart bra, även om passet var lika bra som alltid.

Vid ett tillfälle så lossnade den uppritade banan, den liksom hängde snett där när tejpen på ena sidan släppt. Då kändes det liksom som att jag och passet var överens, banan pekade tametusan rätt upp. Inte någon lätt lutning här inte.

Men. Jag tänker skylla detta på att mina favvo-pump-byxor låg i tvätten och att jag därmed fick ta ett par från avbytarbänken. Man ska inte ändra på såna vinnande detaljer!




Inga kommentarer: