tisdag, mars 12, 2013

Coachingsamtal

Idag har vi haft vårat andra coachsamtal över telefon, mycket intressant - och om jag fick beröm av Petra senast för att ha gjort uppgifterna så...right back at you! Hon hade gjort sin uppgift med bravur! Eftersom jag fick en internet-smoothie av henne senast så ville jag ju självklart återgälda detta. Men, Petra är inte bara blivande hälsocoach utan ska även tävla i Body Fitness till sommaren. Därför kan jag ju bara inte slänga ihop vad som helst.

Till dig Petra, en stor saftig stek.

Och till efterrätt...
Du har förtjänat det här, och mycket mer :)

1 kommentar:

Petra sa...

Du är ju bara för underbar Sara! Mitt leende gick från öra till öra när jag såg vad du bjöd på :D

och glöm inte, DU är en SUPERBRA coach som lyckades få min förvirrade hjärna att bryta tidigare mönster och tänka i helt andra banor!!!

Kramar Petra