torsdag, mars 14, 2013

Hörde ni det där?

Det är ljudet av en studiedag som sakta men säkert flyger ut genom fönstret! Den allra sista innan nästa träff och dessutom dagen för våra inlämningsuppgifter. Men, på plussidan: Dino är underbart go dessa dagar, jag får rå om honom på ett sätt som inte händer annars!

Han har feber lillskrutten, och vore det inte för att han känns som nylagd asfalt en solig sommardag - då skulle jag tro att han var frisk. Han är pigg som en lärka. Men gosig, det är så man märker det. Han kryper upp i knät hela tiden och vill kramas. Mer än vanligt! Jag försöker vara lite nere över den här välbehövliga studiedagen imorgon - men hallå...

...en dag fylld med kramar? Count me in!




3 kommentarer:

enbitavlivet sa...

På Fältjägarvägen är det full sjukstuga, jag lyckades dra med mig Linus i fallet också! Men stackars lillDino vad jobbigt, inte längesen han var krasslig ju! :( Krya på honom och ha en mysig kramdag :)

Vilken jättefin ny header (eller vad det nu heter, haha)!!! :)

Petra sa...

Cool header, love it!
Kram kram

Sara sa...

Men så roligt att ni gillar den, jag skyller all förnyelse på våren :) Hoppas ni kryar på er Sarah, du var saknad i onsdags - stackars Tobias...han fick dras med mig :( Faktiskt är han ganska kry, han har yttepyttelite feber - men är i övrigt pigg som vanligt :) KRAM tillbaka!