lördag, mars 16, 2013

Lördagmorgon

Om det finns en enda anledning till varför man är uppe före sju en lördagmorgon och rostar havregryn i stekpanna? Ja, då skulle jag säga att den saken hör till hälsocoachdelen! Vi har ju nämligen i uppgift att göra en hälsosam endagsmeny. En riktigt rolig uppgift, det har varit så kul att lägga upp mat snyggt och plocka fram systemkameran.

Dagens frukost vart Verum hälsoyoghurt, med rostade havregryn och färska hallon. Oväntat mumsigt faktiskt!

Så vad gör ni denna underbara lördag? Jag ska snart ta på mig trikåerna, packa in mig i bilen och brumma upp till stan. Det vart ju ingen träning igår, och därför så bokade jag reservplats till morgonens Bodypump. Gissa glädjen när jag imorse vaknade upp till ett sms, om att jag hade kommit med :)

Ha en bra dag!




Inga kommentarer: