lördag, mars 16, 2013

Ooooooh sometimes I get a bad feeling

Alltså dagens träning. Hur kan samma pass vara så olika? Jag utmanade inte på något förutom bröstlåten - och ändå dog jag typ tre gånger om? Och jag som sett fram emot passet så himla mycket! Pump med Jossan, det var typ två påvar sedan jag senast körde det!

Dessutom hade hon bytt ut utfallslåten, vilket är helt okej - för den andra är tung också - men jag får liksom bilder framför ögonen av den där låten. Svårt att förstå? Ja, det kan jag tänka mig! Jag ska ägna ett helt inlägg åt att förklara så kommer ni förstå!

Men sedan, så bara föll det sig så att det blev den bästa träningsdagen någonsin! :) Nöff said!

1 kommentar:

Hanna sa...

Hej! Kikar in här rätt ofta och blir alltid lika imponerad av dig, du är sä jäkla duktig!! Jag har lite svårt att verkligen komma igång med träningen nu och jag tänkte fråga ifall du har några träningsscheman/kostscheman som du skulle vilja dela med dig av för att tappa ett par kilon och bygga lite muskler innan sommaren?! (Mest benen som behöver trimmas..) Skulle vara guld ifall du kunde hjälpa mig, tacktack!