tisdag, mars 05, 2013

Skola

Tisdag = studiedag. Idag har vi haft coachsamtal över telefonen, bästa Petra gav mig en superbra uppgift! Men jag tänker hålla den för mig själv, eller i alla fall mellan mig och henne - hehe! Roligt hur man kan komplettera varandra, och reda ut saker i hjärnan - min hjärna som påminner ganska mycket om ett garnnystan, mycket idéer som flyger runt!

Det allra bästa med coachsamtal över telefonen, man kan hålla till var som helst. Därför borstade jag tänderna (respekt liksom) och kröp ned under täcket som för tillfället är det varmaste stället i huset! Perfekt :)

Känner du att du kanske också skulle vilja reda ut ett garnnystan ibland? Kom tillbaka lite senare idag, för mina lärare vill hälsa en sak! Ha en bra tisdag!


2 kommentarer:

Petra sa...

Vad glad jag blir!
Väntar spänt på uppdatering gällande uppgiften :)

Sara sa...

Så gullig du är, och tack för den goda smoothien - och tack för en bra uppgift! :)