söndag, december 26, 2010

David och hans bror har tittat på zombierulle. Så vi har varit förvisade (ganska självvalt) till sovrummet.

Där pluggade vi in datorn och kikade på sista avsnittet av årets julkalender. Mycket spännande, men - nu till min fråga. Vad var det bakom sista luckan? Det går inte se på Svt. Och i 23 avsnitt har jag sett den sista luckan, den är jättestor och mitt i kalendern. Men - vad är det bakom?

I övrigt sitter jag och kikar runt lite på nätet. Jag är mycket fundersam om att skaffa mig en epilator - att hålla benen hårlösa är ju för tusan ett helttidsjobb. Och ett tråkigt sådant. Nä, lena ben i 4 veckor, det låter lagomt tycker jag. Eller hur?

1 kommentar:

Anolyon sa...

Om du vill prova får du låna min.. Den är lite smärtsam så man måste nog vara lite tålig kan jag säga...