onsdag, december 08, 2010

Idag kommer bloggen bli lite lidande. Det vankas glöggkväll med mina underbara arbetskamrater.


Jag kan få lite ångest över allt med jobbet. Dels att tiden går så fort, jag måste få den att sakta ner på något sätt. Sedan minns jag när jag började, då var det några som var mammalediga - man visste liksom att dom jobbade där, men inte mer. Man hade inte en aning om vem dom var. Jag har blivit en sådan, alla nya vet inte riktigt vem den där "Sara" är. Men mest saknar jag nog mina arbetskamrater - därför ska det bli så roligt att träffa dom ikväll.


Men först ska jag koka lite lingonfudge att ta med. Den känns lite vuxnare än den där andra fudgen, kanske för att det är lingon i den. Och jag egentligen inte tycker om lingon. Och för mig är fortfarande vuxen att äta saker man inte gillar.


Och Malin! Klart jag inte glömt badet imorgon, ja...eller jag hade nog det när jag gjorde listan. Men i det stora hela, kommer jag ihåg det. Idag ska jag raka benen, tvätta bort sminket, dra på mig helkroppsbaddräkten och suga in magen. Sedan är jag redo.

1 kommentar:

mamsen sa...

Hej gumman
Kan du ringa mig innan ni åker till Stockholm.
Kram / mamma