lördag, december 04, 2010

Vet ni att det idag är lördagsmys!? Så mycket bättre än fredagsmys!

Vi har godis hemma. Vi har chips hemma. En massa cola. Vi har ätit helgens subway. Det enda vi inte har är film - för man fick inte hyra utan körkort. (Förmodligen kommer vi inte ha någon nästa helg heller - för då får man nog inte hyra "med så fult körkort".) Men det är officiellt lördagsmys. Och det gillas.



Vet ni förresten? Ett fantastiskt babytips, jag är ju ett stort fan av allt som luktar gott - har alltid varit, kommer alltid att va. Och Dino luktar gott, han luktar till exempel alltid jordgubbigt ur munnen. Och under hakan. Och i armhålan luktar han bebbe. Men, till saken. Vi har länge använt Natusan bedtime oil efter badet. Då luktar han inte bara góbebbe. Då luktar han lavendelbebbe. Sedan köpte jag Natusan intensive care lotion sist vi handlade. Och efter badet testade vi den, och jag svär - han luktar som något fantastiskt som jag luktat på en partylite-visning. Den luktar bättre än någon lotion jag någonsin luktat på. För guds skull! Jag går och snyltar av den hela tiden. Den är fantastisk. Och Dino också, som nästan alltid luktar gott...hur som helst! Ja. Förutom när han levererar.

2 kommentarer:

Ida sa...

Vi har också den där lotionen, den är goooooos! Fast nu är den slut.. tror jag, Crille luktade väldigt gott där ett tag. Tjyv.

Sara sa...

Jag nog nästan förstå Chrille i just det där fallet. Den är begärlig :)