måndag, december 27, 2010

Ikväll har vi firat den tredje, och sista julaftonen. Och det kändes verkligen som en julafton.

Det åts en massa, massa god mat. Fanns tillgång till en massa, massa gott godis. Dino fick en massa paket, som jag inte hade en aning om vad det var i. Och även jag fick så fina klappar. Ett p-pass (julklappen som bara ger, och ger. Hela året!). Min blogg i tidningsform (vilken underbar idé!). Och, en hel massa roliga saker. Imorgon ska jag fota allt, särskilt Dinos fina klappar. Men, tills dess visar jag bara detta halsband jag fick av min syster. Först vände och vred jag på det lilla silverhjärtat - utan att se något. Men, sedan. I rätt ljus, så ser man en leende Dino. Det är perfekt. Tack!

Ja. Nu är denna julen slut. Och imorgon åker granen ut, det finns en särskild anledning till varför den sjungs ut tidigt i år. Men, den anledningen förtjänar ett eget inlägg. Imorgon. Cliffhanger.

Inga kommentarer: