onsdag, december 29, 2010

För er vetskap.

Skrev ju för några dagar sedan att jag skulle köpa en epilator. Eftersom jag var nådigt less på att raka de lurviga. Det vart i alla fall en sådan här.
Och det var med andan i halsen jag testade den igårkväll. Jag hade hört så mycket, att jag funderade på att ta en rejäl klunk med whiskey innan. Alternativt slå mig själv medvetslös för att inte känna smärtan (det föll ju på...ja, ni fattar. Vem ska då ta hand om benen?). Men alltså. Det var ju inte direkt som att sitta på playan och dricka en paraplydrink. Inte heller som att få en skön massage. Men, allvarligt talat - så ont gör det faktiskt inte. Jag behövde varken whiskyen, eller hammaren. Och vred direkt från "skonsam" till "extra effektiv". Värre än så var det inte.

3 kommentarer:

Elin sa...

en sån har jag me funderat på.. men vart lite tveksam pga av den omtalade smärtan. Blev det lena ben sen då?

Unknown sa...

Funkade den bra annars? Fick du snyggt släta ben.

Malin sa...

Efter en förlossning är det inte mycket som gör så ont att man inte står ut...:)Jag ska försöka komma förbi någon dag å hämta stolen./Kram