fredag, december 03, 2010

Goder morgon!


Dino gjorde en supernatt inatt, och vi är ganska så utvilade. Efter frukost för oss båda - så springer nu Dino omkring med lastbilen han fick av tomten på skyltsöndagen. Det var den skyltsöndagen jag lärde mig, att när dom frågar "vill du tomten ska välja?" - då tackar man ja! Ja, men Dino vart glad över sin lastbil som han kan använda om 2 och ett halvt år. Han har i alla fall fått tugga på den, när den fasthäftade förpackningen suttit kvar.
Idag blir nog en toppendag. Vi ska göra lite helgfint, och även försöka få upp utebelysningen. Sedan ska Dino vara med Pappa, så mamma kan fara och träna. Det längtar jag till, det riktigt kryper i kroppen. Sedan..? Ja, men myskväll förstås!
Nä, nu har jag lite business to attend to. Dino står nedanför mig och plockar upp mina stackars inhandlade julklappar. Och av odören att döma - har han själv en liten julklapp åt mig i brallan.

Inga kommentarer: