måndag, december 06, 2010

Ny vecka, igen. Hur går det till?

Inte så att jag inte vet hur veckodagarna fungerar - men tiden går så fort! Det är måndag idag, vilket betyder top model-mys ikväll. Och imorse när jag vaknade tänkte jag på att det skulle ta ett ögonblick innan jag sitter och ser det. Att dagarna går så fort. Jag tänkte till och med, att om jag blundar tillräckligt hårt - är det kväll igen när jag tittar upp. Jag hinner knappt med.

Såhär ser i alla fall veckan ut, so far. På onsdag ska jag och Dino på glöggkväll tillsammans med mina, fina arbetskamrater. Ska bli så mysigt! Och fredag har jag bokat body combat, och sedan så blir det julkonsert! Jag funderar på att ta in granen snart, i det här tempot som tiden går - måste jag ju skynda mig att ta in den, innan julen är över.

1 kommentar:

Malin sa...

Men hörru du.....badet på torsdag då.....;)