söndag, december 05, 2010

Jag tänkte att jag skulle blogga igår. Men, 23.15 igår - när David väckte mig i soffan...ja, då la jag mig istället.

Det, och kombinationen att Dino gjorde en fantastisk natt - gör att jag nog känner mig ganska utvilad.

Jag skulle berätta igår, att vi nu hade julpyntat ute med. Jag tycker det är trevligt att sätta upp några lampor ute. För jag ser det ju inte själv. Men det kan ju vara trevligt för grannarna att se mitt julpyntade hus. För jag tycker det är trevligt när grannar julpyntar sina hus. (Nu hoppas jag att mina grannar kanske halkar in på bloggen, så att dom kanske kan drista sig till att slänga upp en lampa. Eller adventsljusstake. Eller något. Det är så tråkigt att titta ut på det enda huset vi kan se, och det ser ut som trista februari ute. Julpynta för helvete!!!)


Vet ni hur mysigt det är ute? Snön hänger i stora sjok från taken. Det är kallt - och när man går så knarrar det. Det här är min årstid!

1 kommentar:

Fraggelmorsan sa...

då kan du få aaaaalll min snö! inga problem! Snart ska jag inför att barnen får 1 krona för varje gång de tar av sig/på sig ytterkläderna själv. Vet inte hur många ggr jag suckat för mig själv "varför bor vi inte i Spanien..?"
Sen kommer jag på att det är Makens fel ;)