söndag, december 12, 2010

Sitter och kikar lite om hunddagis här i stan.


Inte för att jag har tänkt starta ett, men...det kanske inte vore en dum idé med tanke på hur mycket det finns. Tydligen finns det ett i Bodbysund, där man inte är snäll mot hundarna. Så det går ju fetbort. Har även för mig att det ska ha funnits ett i Lövånger - men hittar det inte på nätet, och kommer inte ihåg särskilt mycket om det.


Vi ska ju åka bort till helgen, och från början tänkte vi nog bara lämna henne hos någon. Men - insett mer och mer, att det blir som inte bra. Hon är ju ganska speciell, för det mesta på ett bra sätt, och behöver ganska mycket. Och ganska mycket regler. Så, jag tror att det här blir bäst.


Idag ska vi börja julstöka på riktigt. Har fått lite panik över att vi ska åka till helgen! Sen kommer vi inte hem igen förrän den 19:e, och då är det 5 dagar till dopparedan. Och vi har handlat typ tre julklappar. Så, snart ska jag stänga av datorn. Och sedan ska jag gulla med David, att han kan vara med Dino ett tag. Sedan ska jag ta bilen till stan, och fara på gymmet ett tag. Efter det ska jag passa på att gå en vända utan barnvagn - göra bort lite snabba julklappar! Låter bra va?

Inga kommentarer: