fredag, december 03, 2010

Jag är trött, så trött.

Men nöjd och lycklig, och jag tror att kvällens body combat pass har mycket med alla tre att göra. Jag är så trött att den där lilla rösten i mitt huvud sluddrar. Och när jag skriver på tangentbordet, så skriver jag fel varannat ord (istälett, vå, och KRA;). Om jag dessutom skulle prata mer så skulle det nog märkas en afasi där med.





Lilleman ikväll, han skulle hålla i kvällsflaskan själv. Han börjar vara stor, och ikväll när vi åt Subway mat vart han helt till sig. Klättrade över mig för att för att komma till mackan - riktigt nöjd vart han inte förrän han fick sitta bredvid mig och tugga på pytte-pytte-små bitar av brödet.



Det känns helt främmande att han varit en sådan liten parvel...

Nä. Nu ger jag upp bloggandet ikväll. Men hjärna har drabbats av någon slags förlamning, och det är smärtsamt svårt att skriva enkla ord. Sobway. Ban. Och Utgga. Borde vara Subway. Han. Och tugga. Tack stavningskontrollen för kvällens samarbete.

Inga kommentarer: