söndag, juli 31, 2011

I brist på vettigare saker att skriva om, så kan jag ju berätta att vi var på Leos...någon dag i veckan.

Dino diggade bollhavet. Starkt. Det, och att springa iväg från sin mor. Jag smög som värsta pantern efter honom, hoppade från pelare till pelare - för att se när han blev mammasjuk och lite ensam.

Ja. Fast det inträffade inte.

Annars händer det inte mycket idag. Jag har Tradera-ångest, och vi har tupplurat. Sedan har jag varit iväg på bodypump och spinning. När jag efter duschen fönat håret lite, och snabbsminkat mig - så tittade jag i spegeln och tänkte: den här ankungen har, om inte blivit en svan, så i alla fall en lite snyggare ankunge. Lite lagom mallig och stark i självförtroendet så begav jag mig hemåt. Det räckte ungefär till mackarna på Söder, där exploderade en Loka på mig i bilen och utanför Europamöbler fick jag göra en slags bisarr lufttorkning av mina brallor.

Då var man nere på jorden igen.

Inga kommentarer: