lördag, juli 09, 2011

Sluta läs nu genast om du är less på jättevarma, jättemysiga sommardagar!

Då har du liksom inget här att hämta!

Som ni kanske förstår har det varit mysigt, och varmt idag - och då menar jag varmt i positiv bemärkelse. Finns det någon annan? Startade dagen med ett bodypump-pass på Friskvårds, det gick...uselt. Vet inte om det var för att det var ett nytt pass, så varmt eller för att jag inte kört pump på ett par veckor. Men jag skakade tio sekunder in i första låten, följde planen och fullföljde passet - samt hoppade på löpbandet efteråt. Dock hoppade jag av det efter bara 4 km, då svetten rann och prickarna dansade framför ögonen... Jag har nog aldrig svettats som idag.

Men jag har inte bara svettats hemma, och i stan - jag har även svettats i Renbergsvattnet! Där har Dino busats med släkten hela dagen lång, och svettats förstås...

Jag älskar lata, långa, varma, svettiga, lediga, soliga, mysiga och bara helt fantastiska dagar!

Inga kommentarer: