lördag, juli 02, 2011

Jag drömmer mig bort, kanske till skolbänken? WHO knows?

Som jag sagt tidigare så medför ett nytt självförtroende - nya drömmar... Ibland känns det som att jag kan göra vad som helst i världen, eller en hel del...eller några mer saker än att vara undersköterska i alla fall. Och lite funderar jag på att sätta mig i skolbänken igen, bara för min egen skull.

Jag är less på sjukvården tror jag?!

Jaja. Tänkte i detta inlägg slänga iväg en känga till kära Skellefteå. Ja, Robyn kommer hit för att spela. Och ja, vi har ett bra hockeylag. Men vi har ett Campus, som innefattar både Luleå tekniska universitet och Umeå universitet (och säkert mer också). Vi har en folkhögskola som...ja...verkar bra. Och ändå sitter jag och suktar efter utbildning i Vindeln. Skäms Skellefteå.

//Sent from my iPhone//

1 kommentar:

Frida sa...

Gör´t! Du är ung och har hela livet framför dig. Ta till vara på ditt nya självförtroende!

Blir ju lite nyfiken på vilken utbildning du suktar efter?