lördag, november 19, 2011

Bloggen kan inte uppdatera. Bloggen är lite upptagen med att försöka få ett julkort.

Jag veeeeet. Jag klagade förra året, men det var bara för att jag inte visste vad jag hade att vänta mig i år. Förra året satt Kia där hon skulle, och Dino satt...tja..där han blev satt. I år sitter Kia fortfarande - till viss del - där man sätter henne, men Dino! Han är i en slags mellanålder, han har all möjlighet att springa omkring - och den utnyttjar han, fast man kan inte bara ställa honom mot en tom vägg och säga "SMILE!".

Så därför undrar jag, märker någon om det inte är just mitt barn på bilden? Eller min hund? Kommer någon reagera? Jag googlade lite, och hittade dessa potentiella julkort:



Vad tror ni? Kommer det att funka? Ganska smart, om jag får säga det själv.

1 kommentar:

Anolyon sa...

Varför inte photoshoppa in Dinos huvud i en av dessa bilder?

Han hade väl varit söt i rosa klänning?