torsdag, november 24, 2011

Dagsformen...

...är lite sisådär. Jag kunde fasen inte sova inatt, vaknade ganska instant med ont i halsen och i ena örat. Låg och vred mig, steg till slut upp och hittade "mannen som talar med hundar" på tv:n, hittade även en kall pizzakant som raspade skönt i halsen och en isglass. Så inte led jag egentligen. På morgonsidan var jag i valet å kvalet om jag skulle ringa vårdcentralen. Beslutade mig istället för att gå till "vårdcentralen" utan telefontider, köer - alltså gå på Konsum och handla Alvedon. Torde funka på samma sätt.

Passar även på att slänga in en bild på helgens fynd! En större pall att ha leksaker i! Den lilla som står bredvid är den tidigare förvaringen, att packa den på kvällarna var lite som i Biggest Looser häromkvällen, när Arthur åt 35 respektabla chokladbitar i en tugga.

För er som inte ser Biggest Looser - sucks to be you. Nu får ni aldrig veta hur det är att packa våran lilla leksakslåda.

Inga kommentarer: