måndag, november 14, 2011

Endast tomten är vaken.

Och jag då. Dagen artade sig riktigt bra, vi skippade handling och allt annat på schemat - istället fick Dino sova tills han vaknade. Och nu har han kryat på sig lite till! Det bådar gott inför dagis på onsdag.

Just efter middagen fick (tack Steve Jobs, nu ändrade just iphonen "fuck" till "fick") vi trevligt besök. Nästan så att man skulle ha sprättat ett paket gevalia (om vi hade ett). Helt allvarligt, så var det världens finaste besök - av en fin familj, och av en fin vän! Den enda i sitt slag... Du är en inspirationskälla för mig, du vet det va!? Och jag är så glad att se dig skina igen, som du förtjänar att vara.

Och sen har jag försökt göra julkort, jag tänkte fuska och ta ett kort från förra året...men jag kuuuunde inte. Så imorgon blir det ut (på den otroligt julstämnings-inspirerande bakgården) för att försöka få ett bra kort.

Så i slutändan, ännu en toppendag. precis som de flesta dagar, mer eller mindre.

Inga kommentarer: