torsdag, november 10, 2011

Imorgon blir det VAB igen, och det var nog lika tur det.

Igår hade jag höga förhoppningar om dagis på fredag, men de har nu suddats ut. Det skedde ungefär ett par timmar efter att vi kom hem från mammafikat (ett mycket gripande sådant) och jag tittade ner på mitt underverk. Det rann ur ögonen. Det rann ur näsan. Och igår var han ändå pigg, samma idag på förmiddagen. Men. Anyways. Någon timme efter att jag ringt och meddelat jobbet dom goda nyheterna, då kände jag. En tryckande bomullsaktig känsla i huvudet. Problem att svälja, och sensationen att hela ens huvud är en stor kompakt plastboll utan några som helst håligheter. Ni vet, man trycker på sidan av näsan - och hipps, vipps gör det ont i öronen.

Fan.

Det var nog för det bästa ändå.

Så nu går jag och sover, bara så ni vet.

Inga kommentarer: