fredag, november 04, 2011

Man kan väl säga att bloggen ligger nere.

Men mest för att jag ligger ner...i soffan...och det är jävligt oklart om jag tar mig upp något inom en nära framtid.

Så därför tänkte jag såhär, bloggen har fått ganska många fler läsare på sistonde. Allmän förvirring kan man kanske kalla det, men icke desto mindre är det så. Och eftersom jag känner typ tre personer, i runda tal, och det börjar vara betydligt fler än så - så kanske ni andra (förutom er tre då) undrar något? Vi behöver ju inte vara så formella att vi kallar det frågestund, men jag lovar att svara. Sanningsenligt. Tror jag. Förhoppningsvis.

Till exempel kan ni ju fråga vilket som är mitt favvogodis (allt) eller kanske vilken sida av sängen jag sover på (höger) eller vart jag jobbar, eller hur jag ser på barnuppfostran (barnuppfo...what?) eller vilken som var den senaste filmen jag såg (öööööh) eller vad jag åt till middag (ööööh igen).

Men jag vet ju inte vilka sick and twisted frågor ni har, så säg till om ni känner att något är oklart.

Inga kommentarer: