tisdag, november 29, 2011

Jag fick en kommentar...

...från Anonym, som upplyste mig om att hon eller han hade lite svårt att läsa bloggen. Anonym sa att allt flöt ihop och blev till en gröt, och tänkte att jag kanske ville veta det! Och TACK, det ville jag.

För... 1. Jag hatar bloggar som inte funkar eller tar lång tid att ladda, mitt tålamod tar slut - och jag klickar upp en annan sida. 2. Jag vill ju att alla som vill läsa det här meningslösa skvallret ska få göra det.

Så, dags för felsökning. Är det fler som har det här bekymret? Jag har inte sett det själv när jag öppnat bloggen, då kanske ni också vill lämna en liten kommentar...eller bara tryck på "örfil" kanske? Jag måste liksom veta hur långt det här sträcker sig? Är det endast Anonym som är drabbad, eller är detta stort som ett al quaida-angrepp? Tar någon terroristgrupp på sig ansvaret? Vad äter Anonym till flingorna på morgonen? Är det mjölk har jag ett bekymmer, är det vodka har vi kanske lösningen? Ja jag vet inte - men en sak lovar jag.

Anonym?

Jag ska gå till botten med detta.

Så tack.

2 kommentarer:

Elin sa...

Jag tycker inte alls att det är grötigt!! I jämförelse med många andra bloggar tycker jag det är väldigt tydligt! Tror inte att du ska lyssna på Anonym!!!! Älskar att du har så många bilder med!! Kram på dej!

Anonym sa...

Jag menade verkligen ingenting illa. Bara att texten med populära inlägg ibland ligger ovanpå själva inlägget..