fredag, november 25, 2011

Jag gillar den här bilden!

Och inte av de uppenbara anledningarna: att midjan är smal, byxorna är stora. Nej. Jag gillar den för, och det här är den stora förändringen med mig, att om man tittar på armarna ser man i dom där skuggorna att det faktiskt finns muskler. Jag behöver inte vara pinnsmal, eller jag behöver inte ha storlek small på kläder. Men jag vill att kroppen ska må bra, och vara stark. Och ORKA.


Idag har jag varit på bodypump och spinning, det kändes bra - även om kroppen inte riktigt känns på maxnivån efter alla förkylningar. Sedan har jag jobbat, och nu ska jag försöka varva ner - imorgon är det jobb 7-15. (Och jag har inte stigit upp för att jobba förmiddag på en evighet! GAH! Och Dino sover hos farmor och farfar, och jag saaaknar honom. Han har bakat pepparkakor idag på dagis, och för en sekund önskade jag att jag kunde skita i träning och jobb, och bara slå mig ner med honom. Istället vart jag en stressig morsa som snabbdumpade av sin son. DubbelGAH!)

1 kommentar:

Unknown sa...

Du är så bra Sara! Du ger inspiration och glädje!