måndag, november 14, 2011

Ett litet inlägg i väntan på Herr Blund.

Jasi, då var denna helg slut. Jag kan tycka att det är lite skönt eftersom den - helt ärligt - inte varit på topp. Nu är jag ledig i två dagar till innan det är dags för nattjobb, något som jag INTE tänker missa. Då får man stjäla julmaten på Maxi, eller jaga domherrar eller så.

Dino har varit lite piggare idag. Han sov 14 timmar natten som var, och sedan var det som om ett ljus tändes i ögonen på honom. Han skojade, skrattade och dansade - kort sagt, så spelade han ut hela sitt register. Skönt! Sedan sov han även fyra timmar över lunch, och det gjorde ju inte saken sämre.

Min förkylning känns också bättre, jag tror inte jag känt mig febrig på hela dagen. Nu lider jag mest av att inte ha några bihålor, huvudet känns som att det ska sprängas. Fast inte om jag böjer mig mot golvet. Då känns det som att huvudet ligger på E4:an, bredvid det står det en fyndig tomat och säger "kom nu ketchup, så går vi". Annars är det bra. Och David verkar också vara på bättringsvägen, blir bra.

Nä nu ni, John Blund står irriterat och knackar på klockan. Dags att stänga ögonen.

Inga kommentarer: