onsdag, augusti 24, 2011

Träningen idag gick uruselt! Men det gör ingenting, för om bara en kort stund ska jag krypa ner i den här outfiten!


(Jättebaggy träningsbyxor från Nike, sportbh och ett härligt oversize linne!)


Jag har analyserat träningen, en hel massa. För det gick verkligen dåligt - jag fick smygvila en hel massa, för att inte ramla ihop i en blöt hög på golvet. Kanske, tänkte jag, håller jag på att bli förkyld? För det lät svindåligt när jag sjöng i bilen på vägen upp till stan - och det brukar vara ett tecken. Eller så var jag trött. Eller...men så började jag räkna ihop hur mycket jag ätit. Och det fanns inte en chans att det var ens över 1000 kalorier, inte över 800 heller. Och utan bränsle orkar knappast kroppen! Och det är så knäppt, för jag brukar äta så bra och ta mina vitaminer - men idag har det bara kommit annat emellan.


Jaja, nu vet jag bättre än att göra om det misstaget.


Och vet ni? Att det gick dåligt en gång gör inte så mycket, nästa gång...då du...


Inga kommentarer: