måndag, augusti 15, 2011

Klockan är 23.51, och jag tänker om jag lix är vaken nu - kan jag lika gärna vara vaken i 9 minuter till. Då kan jag ju boka fredagsträningen! Imorgon börjar inte Dinos inskolning, utan den börjar på tisdag. Ska bli spännande, och roligt. Jag hoppas han ska få roligt, men nu ska vi inte tänka på det - för det är ju en evighet kvar! I alla fall en hel måndag...

Undrar om vädret ska vara bra? Jag hoppas det, jag tycker jag har gjort mina påtvingade-det-finns-inga-dåliga-kläder-lekstunder när jag själv var liten. Jag har ungefär lika stor lust återuppleva dom som att lönen skulle tas ifrån mig, körkortet skulle dras in och läggdags skulle bli 19.00.

Men, nu slutar vi tänka på det. Igen.

NU ska jag boka träningen och sedan sussa. Ja...och kanske kolla vädret.

//Sent from my iPhone//

1 kommentar:

Anolyon sa...

DU får se till att mysa och skämma bort Dino riktigt bra idag då...