måndag, augusti 08, 2011

Jag tänker nu dedikera ett helt inlägg till det jag tycker mest om i hela världen...

...spontanpussar från Dino. Dom flesta av våra pussar är nog ganska påtvingade honom. Ni vet, man får nästan brotta ner pojkstackaren - som en liten mask som slingrar sig. Sedan får man ta sig en liten puss, efteråt känns det bara ogjort att han plockar upp sin lilla telefon. Trycker 112, väntar tills polisen svarar och säger sedan "glååå" (vilket betyder hallå). Då kommer polisen komma och arrestera mig för "ofredande mot pojkstackare" eller något liknande.

Därför betyder spontanpussarna så mycket. Och jag tror att Dino vet det (eller, vem kan missa det? Jag skrattar och piper och hoppar av lycka efter varje spontanpuss!).

Men det är kanske inte så konstigt att VARENDA gång jag försöker säga åt honom på skarpen - tittar han på mig, säger Heeeej, och putar med sina små söta läppar.

Och jag faller för det.

Inga kommentarer: