fredag, augusti 19, 2011

Jag har lärt mig en massa om vad man inte ska göra, dom senaste dagarna.

Man ska inte ropa högst "JA!!!" när personalen pratar om att ta dit en polisbil. Som ska köra med sirenerna på. Och en brandbil. Och ens son inte ens är i närheten.

Man ska inte skämta om att anledningen till varför dom vill att man ska berätta att man sover efter en jobbnatt, egentligen är för att personalen inte ska tro att man är onykter när man svarar. (fastän dom förklarade att det beror på att dom då vet att man måste ringa många signaler...)

Man ska inte heller göra till rösten för att låta onykter när man drar det skämtet.

Man ska inte glömma snutten.

Man ska inte skämta om att maten var så god, att du funderar på att äta den ur din sons haklapp.

Och dagens lärdom. Du ska absolut inte läsa det här bär du sitter på sovstunden och försöker söva din son. Tydligen uppskattas inte fniss då...(men lycka till att inte fnissa!)

http://fredrik.cafe.se/inskolningen-–-dag-3-och-4/

Nu är ju dessa exempel tagna heeeelt ur det blå. Jag skulle väl aldrig få för mig att göra såna dumma grejjer, oh aldrig.

//Sent from my iPhone//

1 kommentar:

Maria K sa...

Hahaha! Jag döööör!! :)

ROFL